Tema: Re: tepalo 10w40
Autorius: Zigmus Z.
Data: 2011-12-05 20:11:56
"ukw" <url@url.com> wrote in message
news:jbi921$mo4$1@trimpas.omnitel.net...
> nu ir kuom tas mobilas is individualios imones blogas?
> imone pazistama asmeniskai. nusiskundimus perduosiu.

pasirodo UAB, tik su pavarde pavadinime.
bet gamintojo viesvien nemae. Lietuviskam lipduke raso "Gamintojas nurodytas
etiketeje", taciau ant abieju sonu etikeciu net uzuominos nera kur ir kas
gamino.

suk kaip nori, bet gamintas daiktas DE ar belgijoj man asocijuojasi su
geresne kokybe negu gamintu post-sovietiniame bloke.
Siandie maximoje atsitiktinai pavyko atkast, kad Castrol, kurie prekybos
saleje, gaminti DE ir BE. Ukrainieciu kalba yra kodu paaiskinimai, kad DE01
tai zavodas fokietijoje, o BE02 tai zavodas Belguose. Ziurim i stampuka ant
bako apacios ir matom. GI nei lietuviu, nei anglu kalbom tos info nera. Ble
kaip diorgina tas.

Ta proga - kaip jumi tas MOTEC? Kur jie pagaminti? Ar tai prisodrinta
atrabotke?

http://www.maxima.lt/akcijos/2067/82/Automobiliu-tepalams-40-nuolaida/d,akcijos_details/