Tema: Re: Domkratas busikui
Autorius: svyt
Data: 2011-12-05 07:04:36
nu cia jau ne visai busikai, as busikus defoltu laikau iki bendra mase 3,5
tonu, nes taip ir 6.5 tonu maziukas sunkvezimis gali but busiku.
siulau du 2 tonu domkratus, man taip budavo praktikoj patogiausia nei vienas
galingas, nes galingus daznai budavo sunku pakisti, bei reguliuot su vienu
kad keliamas nevirstu. blin koks fleimas del smulkmenos. pasiskaiciuoji koki
krovini vezi (as vezdavau virsvori, tai galas iki 4 tonu sverdavo), ir imi,
geriausia su atsarga, hidraulini domkrata jei nenori vargti.

--
vyt/ /