Tema: Re: 2 Markovich
Autorius: Korke
Data: 2011-12-01 09:44:28
pernai visi ten vietiniai klizmatologai postringavo, kad bus -40 ir
viskam bus pezda, o kas buvo ? normali teisinga ziema.
Dabar tie patys p ...prota apie sniego nebuvima iki sausio vidurio vos
ne. Tai manau nereik taip jau aklai tiketi.
Ir aplamai, ka tu numatysi daugiau nei savaitei ar pusantros i prieki ?
Nugi susiformuot kokiam ciklonui tereik keletos dienu, tik pasislinks
siluma nuo atlanto, kai jobtels is rytu koks auksto slegio ir krituliu
frontas ir .... kelininkai bus kaip visada uzklupti, sulija aiskins apie
nenuspejama gamtos galia ir t.t., mano manymu prognozes sitos ilgalaikes
ne kas kits tik eterio laiko ar laikrasciu puslapiu tuscios vietos
uzpildymas :)