Tema: Re: MB vito atsiliepimai
Autorius: Arj
Data: 2011-12-07 23:01:04
Simple - nereikia dabar man auto kasdiena - gyvenu salia darbo, parduotuve
irgi salia, o savaitgaliais kartais reikia ir toliau pavaziuoti. Ir ne
vienam, o su kruva daiktu. Tai per menesi kokie 100-300 km gaunasi. Nu va ir
svarstant koki sekancia auto pirkti buvo kilus tokia mintis, kai teko
panaudoti pusdieni egzemplioriu su farsu. Pagalvojus is vienos puses vieni
pliusai - patogi, vietos dx, ekpslotacija nebrangi, nuvertejimas mazas,
giminej labai praverstu. Ale pabandziau paskaiciuoti - nusprendziau - nx,
man su taksi zenkliai pigiau gautusi vazineti, o del giminiu stengtis -
pagirtina, bet ribos irgi turi buti. O tureti skirtingus 2 auto - is
principo nenoriu, per daug problemu butu mano atveju.

"booraz"  parašė naujienų news:xn0hm57w46yd5j003@news.omnitel.net...

Nx jam tas multivanas, jeigu jis kartinga i gala kis. Man kazkaip
multivanas tai asocijuojasi su odiniu/mediniu salonu, prabanga, o ne
irankiai, tepalai.

Ka reiskia tas tavo "nes vazineju nedaug", tai pirkciau multivana?

--
booraz
2011.11.28 14:05:20