Tema: Re: dazu sluoksnio matuokliai
Autorius: MumZer
Data: 2011-11-23 13:56:28
Jei gerai sutvarkyta - tai ok.
O del perekupu.. kaip tik va I servisa varyta auto buvo. Tai pardavejas pats sake, kad jam perekupas padejo masina rinktis.. bet ka rado servise to jis nezinojo. Arba apsimetinejo.
Man nuosirdziai dzin zinojo ar nezinojo.
Nenoriu kates maise ir tiek.
Jei gerai ir kokybiskai sutvarkyta - valio. Nesvajoju pensininko sekmadienines baznytines masinos gaut :)