Tema: Re: manau, kad pasiseke. bnv ties Sparta
Autorius: FX
Data: 2011-11-22 14:48:31
Dainiushai nu tik nereikia man pist proto dabar, skiriasi ish principo gumos
charakteristikos. Kartinge daugumoje shiaip vazhiuojama su slickais, kaip
tau atrodo kodel dazhniausiai niekas tu padangu nenudrozhia iki kordu? Ogi
todel kad nusidevejus esminiam sluoksniui jau turi kieta guma kuri nixuje
nekimba... nezhinau ar tai yra del to kad naudojami du skirtingi gumos
mishiniai padangai gaminti ar del vulkanizacijos metu vykstanchiu procesu
bet tai galioja visoms padangoms...

FX

"Dainiushas"  wrote in message news:jag55q$se9$1@trimpas.omnitel.net...

gal galima plačiau kaip padangų plikumas įtakoja slydimą asfaltu?