Tema: Re: apklausa
Autorius: monaxas
Data: 2011-11-21 20:38:07
Atsakymas - TAIP. Nu negi sunku panaudot smegenis?

"tOMZY"  parašė naujienų news:jaduuh$bqg$1@trimpas.omnitel.net...

nesąmonė. Tarkim 95% lietuviškos produkcijos negeriu, nes baisi kokybė.
Geriu tik vos kelių rūšių lietuvišką alų, o užsienietiško negeriu tiesiog
šiaip.   Ar pažymėjus, kad pirmenybę teikiu lietuviškam alui, reikš, kad jo
viso kokybė, mano nuomone, yra geresnė nei užsienietiško?

"eyafallajokull"  wrote in message news:jab5qq$mq3$1@trimpas.omnitel.net...

Gal tiesiog norima sužinoti, kokia vartotojų dalis teikia pirmenybę Lietuvos
gamintojų produkcijai. Kita dalis, kaip ir neįdomi :)