Tema: Re: fuell pressure damper - kuro slegio reguliatorius?
Autorius: Gudrutis Jonas
Data: 2011-11-19 18:26:43
ka rodo nezinau - pats siurblys pakeistas kitu is vaziuojancios auto - o ir
siaip jei jis duos nepakankamai slegio, tai manau uzsidegs check engine, nes
yra 1 daviklis paciam siurbly + 2 auksto slegio rampoje... siaip dabar
kazkaip itartinai garsiai/keistai tas galinis zemo slegio siurblys kartais
dirba, tai gal jis neduoda pakankamai slegio... ? Kur Kaune pamatuoti ? ir
kur juos restauruoja ? nes pas mane baltas bosch, tai problematiskai gauti
jei reikes ...