Tema: Re: rezervarcija su kortele
Autorius: ukw
Data: 2011-11-19 00:18:41
kaip suprantu ish jo snekos, jam dave EZIO lygio kreditine kortele, kur tipo
prepaidas....... kiek isimeti i ta kreditke, tiek ir turi ir tiek gali
panaudoti. i skola nepavarysi.

tiesa, yra isimciu: keltai-taksi-tiltai-lektuvai ir ttt, kur viska nuskaito
i terminala ir savaites pabaigoj tik permeta i VISA (ar kokia kita sistema)
visas uzhklausas. Ta prasme, ishkart netikrina kiek ten yra pinigu.
DAUGUMA tokiu sistemu net nepraso pinkodo. tik brukst per skaitytuva ir
viskas.