Tema: Re: VW passat termostatas Pridedu FOTO
Autorius: AudriusK.
Data: 2011-11-16 14:19:04
On 2011-11-16 13:58:21 +0200, Dainiushas said:

> nu nežinau kaip ten su kažkokia egzotika,

As rasau apie tuos, kurie gaminami didelias kiekiais, ir kurie, jusu
supratimu, kainuoja tiek, kiek turi kainuoti. Mano praktika parode, kad
uz tokia kaina pagaminti neveikia visais dideliais kiekiais (nes,
matyt, gerai pagaminti net ir kinijoje kainuoja brangiau). Gali tik
save raminti - va pakeiciau termostata... O realiai kaip neveike , taip
ir neveikia. O va kai idedi nupirkta uz tiek , kiek jusu supratimu
neturi kainuoti (tai yra uz dilerio kaina), pamatai kaip jis ir tikro
turi veikti. Ir po to vienodai gerai veikia ne vienus, ne du ir ne tris
metus...
AudriusK.