Tema: Re: retai naudojamas karutis
Autorius: svyt
Data: 2011-11-20 14:17:52
as tam reikalui pirkau 2 golfa, tas ir 3 menesiu stovejimo kuriasi ir
vaziuoja, e34 situ reikalu daug silpnesnis nuimineju klema, nes kitaip po 2
savaiciu nebesikuria, po menesio isvis mires.
garazas visu problemu neispres, nevazinejama masina devisi ir kainuoja.
vienu metu buvau atsisakes ir vazinejau taksi, bet visgi jau vel nebe taip
paprasta pasikviest taksi kaip pries metus.
--
vyt/ /