Tema: Re: P-parkas
Autorius: qq
Data: 2011-11-11 13:57:55
Mano atvejis: atvaziavau i aikstele. Pro ten kur vaziavau jokio zenklo apie
mokama parkavima nebuvo (ten vyko kazkoks remontas, specialiai veliau dar
paziurejau). Atitinkamai nesumokejau, nes nezinojau kad reikia. Iseinu ir
randu lapeli, kad sumokeciau bauda kazkokiam UABui. Kodel tureciau moketi
bauda kazkokiam UABui? Kodel butent 50 litu? O jei jie sugalvos bauda 1000
lt., irgi moket? Jei paprasytu sumoket uz prastoveta laika, tai sumokeciau.
O taip ismeciau ta lapeli ir nekvarsinau sau galvos. O du pazystami kurie
gavo tokias baudas sumokejo, nes issigando. Manau ta kompanija daugiau
pinigu surenka is tokiu "baudu" nei is stovejimo.

"VNO" <paklausk_adreso@manes.lt> parašė naujienų
pranešime:j9itim$2h9$1@trimpas.omnitel.net...