Tema: Re: CB radio komplektuks
Autorius: roniz
Data: 2011-11-07 08:52:18
gal ant stogo spakliaus pas tave prikrauta, del to ir netraukia magnetas :D
pas mane tokiu bedu nebuvo vaziuojant net ir 170-180km/h.

"John"  parašė naujienų news:j95h2q$qk1$1@trimpas.omnitel.net...

is patirties galiu pasakyti kad ohio nebeperkciau, buvo bent 3 kartus del
savo mazo
magneto nemaloniai nukritusi po kiek laiko is nervu sulauzyta ir siukslyne
atsirado.
Kolkas nusipirkau sirio omega 27mag, aisku tokios kokybes pokalbio ar
distancijos traukimo (nesvarbu ka
skaiciukai sako) NERA bet nors ramu vaziuoti su tokiu. p.s. pagal kokybe
omega geriausiu atveju prilygsta
super floridai.
p.p.s. dabar eina naujos ohio su didesniu magnetu, sitos tai turetu laikyti
jau manau