Tema: Re: chemikams
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-11-04 14:01:40
Korozijos tu ir nepastebesi, nes automobilio kebulas tai dazytas,
monoetilenglikolio ten nedidelis kiekis toliau (MEG). Gumos iskarto taipogi
nebus sugrauztos, bet ilgalaikis tokio produkto naudojimas ta neigiama
poveiki vistiek issauks. Sia vasara buvau atlikes begale bandymu su  MEG ir
tyriau jo poveiki stiklo skaidrumui bei po to dulkiu kibimui prie
pavirsiaus, as netgi naudojau iki 0,5% MEG ir rezultatais likau
nepatekintas, netgi toks mazas kiekis MEG'o trauke dulkes bei blogino
matomuma. Testai buvo atliekami kuriant nauja DAC produkta, to pasekoje buvo
pasirinktas visai kitas kelias, panasus i Sonax.
Visdelto linkstu prie tos nuomones, kad uzsienio gamintojai trecioms salims
gamina visai kita produkta nei sau.