Tema: Re: R15C --> R15
Autorius: markatas
Data: 2011-10-24 08:38:35
O neatrodo, kad draudimui tai giliai px? Padangos neatitinka auto gamintojo
reikalavimu ir viskas, toliau jau pats basliuokis, arba irodinek, kad vieni
klydo neuzdedami C raides, kiti klydo jos reikalaudami... Ir kuo didesne
draudimo suma, tuo labiau reikes irodineti. Juk jie labai nori paimti
pinigus ir labai nenori jais dalintis. Bent jau klientas gyvenantis Danijoje
padangas ziurejo tiksliai tokiu patmenu, kokie priklauso, nes sake kitaip
pas juos draudimas issip.. ir atsisako moketi bei mano vieni turginiai su
vienvieciu traliuku irgi sake, kad prie padangu labai knisinejasi uzsienyje

markatas