Tema: Re: O sunkvezimiu padangom kas nors prekiaujat?
Autorius: 911
Data: 2011-10-20 10:42:00
rida aktualu tiem kas europoj bamais suka bbz kiek km.
pas mane autouki daugumoj atveju jos iki kol nusivazineja, buna perpistos neremontuojamai. i visokius astrius bordiurus , sulinius, armaturas statybu aikstelese etc.
Bet servi9se bunant vis uzmetu aki, tai jau visokios maximos/ norfos/cento/iki etc. sekmingai varo su kinieciais...