Tema: Re: eko dujos ar verta?
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2011-10-17 16:15:03
On 10/17/2011 03:14 PM, Monas wrote:
> Krepsas senas su pilnu ipurskimu, paprastos dujos jau stovi, det pilna
> ipurskima kazkaip rankos nekyla, nes nesinori vaziuojant naudot benzino arba
> ji naudot minimaliai kiek imanoma (pvz prie -15 uzsikurt). Tai ir klausimas

Nu cia dalykas programuojamas ir gali suprograminti, kad nuo zemos
temperaturos persijungs (ar tai gerai, cia jau atskira tema). O ir siaip
bent jau pas mane tai yra galimybe ir vesti su dujom, reik tik laikyt
uzspaudus mygtuka ir viskas.

> ar apsimoka "upgreida" daryt ir isidet ta eko ar ne, nes kai pasiklausai tai
> visokiu nuomoniu yra. Vieniem mieste su paprastu varztu daug ima, kitiem su
> paprastu varztu variklis kencia, ekonomija, ekologija ir t.t.

i eko upgreido manau daryt neapsimoka, i ipurkima gal... priklauso nuo
auto vertes ir kiek tikiesi sutaupyti arba kiek daba nevalina ir kaip
veliau (ne)valins ir t.t. :)