Tema: Re: REQ: 205/60R16 žiemai
Autorius: Interested
Data: 2011-10-17 12:03:46
GY labai giriamos, bet rekomenduojama dėti visas 4.
Ar nepasidarysiu blogiau komplekte su pagyvenusiom SAVA?
XL indekso ant jų nematau, juk mes žinome, kad nevisada tų aštrių duobių
pavyksta išvengti.

PS kur dedam geresnes padangas priekin ar ant varančių. Mačiau daug
skirtingų nuomonių. Man norėtųsi ant varančių ratų dėti.
DSC tikriausiai jų skirtumo neįvertina.