Tema: Re: zieminiu padangu pasirinkimas suv`ui rekomendacijos ir atsiliepimai welcome
Autorius: Andrius V.
Data: 2011-10-18 17:59:04
na nugaletojai visi zinom kaip buna renkami.vienu dunlop modeliu labai
nusivyliau tai nebenorejau,o GY ultra grip ice reikejo ilgiau laukti
uzsakymo

"Markovich"  parašė naujienų news:j7j1lq$qhh$1@trimpas.omnitel.net...

tai jau geriau butum issirinkes
215/65R16 98T Dunlop SP ICESPORT - 350
215/65R16 98T GY ULTRA GRIP ICE + - 365, praeitu metu minkstupadangu
nugaletojas, o ne kazkokius Kumho   :)

"Andrius V."  wrote in message news:j7hft5$ck7$1@trimpas.omnitel.net...

vis tik issirinkau tokias
http://www.padanguparduotuve.lt/goods/search,3/gid,24171/Kumho-21565-R16-XL-KW31.html
ziuresim kaip seksis ziema :)

"zhegonskas"  parašė naujienų news:j7hffs$c2f$1@trimpas.omnitel.net...

tie michelinai tai turbut 4X4synchrone. jo, ten universalios, bet
rastas tai kaip zieminiu. Pernai biski ant sniego ledo teko pavazineti
(bandant masina) tai tikrai normaliai. Dabar rizikuosiu pasilikt ir ant
ziemos, jei bus gaidys, tada tik i ziemines keisiu.