Tema: Re: poliravimas kaune
Autorius: MM
Data: 2011-10-15 23:06:38
prie to pacio :)
pigiai gerai lempas vw papisato nupoliruot? Kaune?kur? B5, gal pigiau nei
naujas pirkt?. absiblausia kazkokios... bet principe del ko pas juos taip
buna? kazkaip kituose auto niekas nesiskundzia? cia kas? eksploatavimas?
vokieciu klimatas (mano vw is DE) keliu prieziuros priemones? bl atrodo is
isores uznestos sh kuri chu... eina nuvalt...