Tema: Re: 7vietis auto?
Autorius: 2ju
Data: 2011-10-15 09:10:36
ziurek konkretu egzemplioriu. tikrai yra modifikacija kur ir sharanuose
sukinejasi antros eiles sedynes, tik tokiu jau tiesiai vokieciuos ieskot
reikia ir moket vokiska kaina, kas reiskia kaip min. +50proc. nuo LT
turgaus.

o sudejus 2/2/2 varianta tikrai patogu vazinet ir vietos dafiga. aisq
dazniausiai naudojam 2/3/2.