Tema: Re: cross: REQ turistines virykles / duju baliono
Autorius: BigM
Data: 2011-10-14 16:17:00
būna informacija kiek valandų degimo su užpildymu.
Man užteko 2kg, kuris dydžio atžvilgiu pasirodė optimalus mano poreikiams.
Dar iš tos pačios Juzitos pasiėmiau dviejų skylių degiklį su papildomomis
kojelėmis - nereik rūpintis dėl stabilumo ir paviršiaus lygumo. Komplektas
kiek pamenu kainavo ~180Lt.