Tema: Re: audi 80 1,8 trukcioja
Autorius: Rrr
Data: 2011-10-13 14:08:51
Dar oro srauto matuoklio nepamirsk (MAF). Irgi gali fiske pabandyt istraukt
ir ziuret ar kas keiciasi. Vaziuot pas mane be jos irgi vaziuoja, bet
nelabai graziai, trauka dingsta ir tiek, bet jei pas tave trukcioja, tai vis
tiek kazkas pasikeis, galbut dings trukciojimas istraukus kuria nors fiske
ir bus aisku.