Tema: Re: pamesti dokumentai
Autorius: eimaz
Data: 2011-10-12 10:10:48
alio Jonai! rašiau, kad prieš savaitę praeidinėjau šitą procedūrą, o tu
kažką bandai burti. tech pasas - 39Lt, ir naujas TA lapas - 20Lt. prie ko
čia lipdukai? nepamesti jie.

"svyt"  wrote in message news:j7293q$549$1@trimpas.omnitel.net...

techpasa pametus, nauja duoda tik kartu su naujais numeriais, bent anksciau
taip buvo.tad kaina bus apie 110 litu, plius TA lipdukas 6 litai.

--
vyt/ /