Tema: Re: Gal kas zino kas nuomoja si buta?
Autorius: aviliux
Data: 2011-10-12 08:11:12
na as irgi atsisakiau pernai Vilniuje nuo tokio pasiulymo, o mano draugelis
pirko uz 150lt  3 menesiams ir tikrai susirado per juos buta senamiestyje.
Taprasme, kad yra ir saziningai dirbanciu - na jie surenka info is visur, ja
susistemina ir perduoda klientui ir tikrai maciau kad atlieka darba savo -
nes tas draugelis man permesdavo ju siustus xls failus kas antra diena, bei
permesdavo man i moba ju siustus SMS - kartais ir po 5 i diena.
taipkad paslauga paslaugai nelygu ir buna visokiu tarp ju.

o tokie vat reklaminiai skelbimai inete dazniausiai tikrai feikiniai :)