Tema: Re: Auto pirkimas
Autorius: VNS
Data: 2011-10-11 14:13:32
kiek turejau auto - pirkau Sestadieni. Kiekviena syk ramia sazhine
pasidarydavau shventini svavaitgali su daug alkoholio ir pan.
Tai ble ne koki nupista puodu rinkini ar lygintuva pirkti. Shvente sielai,
zodziu.
Su pardavimu kitaip. Honda pardaviau vidury savaites. Isisprases is darbo
lekiau i regitra su apgautais pirkejais, ten vietoj pasirashem sutartis,
peregistrvaom nx ir ash kur buves kur nebuves patvoriais pabegau atgal i
darba sleptis. Viena auto, pamenu pries tai buvau isregistraves. Tai
atidaviau auto vidury gatves tik pasirashes sutarti.