Tema: Re: Solidus taksi vilniuje
Autorius: eimaz
Data: 2011-10-10 23:21:08
aš tikrai neneigiu, kad linksmiau, tiesiog nereikia galvoti, kad bus daug
pigiau nei tax'as. busikas su vairuotoju imamas, kad būtų patogiau, o ne
pigiau.

"VNO"  wrote in message news:j6vi7c$bpo$1@trimpas.omnitel.net...

o paskaiciavai kiek taxu reikes?
kiekvienas/kieviena pora nores vaziuoti kazkada ir kur nors.

15 lt vidurkis, 20 poru ir jau 300 Lt
ir cia mimho minimum-minimorusm

per 4 val isvezios visus busiuskas.
ir tiesa pasake pracyvnas - isbandyta - vaziuoti linksmiau :)

VNO