Tema: Re: Paburti is rutulio (e90 elektra)
Autorius: Tomas D.2
Data: 2011-10-10 13:24:59
Panasi situacija ir man buvo. Problema - shudinas varinis laidas. Nusipirkau
papigiaja varini laida, paklojau tokioj vietoj, kur buna dregmes, tai jis
subyrejo i dulkes pacioj izoliacijoj. Is sono ziurint - geras laidas, tik
palei sujungimo krasta pamaciau, kad laikosi ant poros siulu. Nusukau,
izoliacija pabandziau nuimt ir subyrejo rankose. Akivaizdziai ir pas tave
kazkur kontakto nera arba koks laidas nupuves... Kita karta pabandyk istikus
sitai situacijai padangas paspardyt, masina pasiubuot :)) Butu koks cipas,
tai jis kaip uzblokuotu, taip ir liktu, o cia kaip papasakojai sios dienos
istorija, tai cia tik kontaktu mokslas.