Tema: Re: Kedai, pasiūlymas
Autorius: MumZer
Data: 2011-10-06 18:56:28
kurias siulai skaityti?
as tai sitas skaitau:
http://www3.lrs.lt/pls/inter/dokpaieska.dok_priedas?p_id=49078
170 punktas

vilniuje zalias mirksi  4 sekundes, geltonas dega  4 sekundes
vilniuje nepapisi proto, kad pavojinga stabdyt buvo

bet yra kaimu kuriuose zalias mirkteli viena karta ir uzsidega geltona -
labai nesunku per geltona ilekt.

p.s. kadangi sioje temoje kalba daugiau eina apie vilniu - sutinku, kad
mano parasymas gal ir ne visai i tema..

p.p.s o siaip pabandyk sraute vaziuodamas stabdyti pamates mirksinti
zalia, klausimas po kelinto karto i gala gausi.