Tema: Re: Priekinio rato guolis
Autorius: Miegapele
Data: 2011-10-05 13:57:36
is neto paveksliuku taip ir atrodo bet pagal 3511 rodo dvieili rutulini
guoli, ta itarciau jog jis ten surintas bet ne vientisas isburtas :( o bet
taciau gadinti galima tai pirmyn. jei pavyks iskrapsytit galesi kita pigesni
ikisti, jei napvyks niekas nesikeis. tiesa dar yra auksarankiai tekintojai.
mano mitsui buvo tokia pati chernia sugalvota teko istekinti naujas
guoliavietes. aisku tiekoriaus reikia labai teisingo