Tema: Re: citroen C5 2005m +/-
Autorius: Regnum
Data: 2011-10-05 11:28:02
objektyvumo dėliai reikėtų pasakyt, kad jei tos išlaidos būtų iš asmeninės
kišenės, suma, neabejoju, būtų "kažkiek" mažesnė

"infernal" <test@test.lt> wrote in message
news:j6h423$ufi$1@trimpas.omnitel.net...
> Siek tiek savo laiko idejus, sita suma galima buvo iki 20k numusti, gal
> net dar daugiau. Pvz paskambineti i shrootus, paprastus gedimus galima
> duoti ir "dedei vasiai" tvarkyti. Padangas, akumuliatoriu taip pat
> nebutina pirkti is atstovo, kainos ten ne pacios geriausios.
>
> Zinoma, kai tingi pats kazkiek pasidometi, nuvezi i veho ir pasakai kad
> butu viskas tvarkoj, taip ir gaunasi. Gerai kad dar 100k nepasieke uz
> tuos remontus :D
>
>
> On 10/05/2011 11:00 AM, eimaz wrote:
> > per 4 metus nuvažiuota 100k ir sukišta 40k lt. čia jau baisu sakyčiau,
> > per metus 10k lt.
> >
> > "Regnum" wrote in message news:j6h2bj$rib$1@trimpas.omnitel.net...
> >
> > eksploatuoju 2001m C5 3L sedaną (pirktas 2007m su 54Kkm rida), ir 2006m
> > 2HDI
> > universalą (šitą pirkau iš salono naują). Kadangi kalbama apie II kartos
C5
> > tai nekalbėsiu apie trilitrį , kuris kurą ryja kaip karvė nors važiuot
daug
> > smagiau nei su universalu. O kalbant apie universalą, tai trumpai būtų
> > taip:
> > per 6 metus eksploatacijos (nuvažiuota tik 93K) VEHO sąskaitų suma
pasiekė
> > apie 40K (nu čia ne tik remontai bet ir eiliniai aptarnavimai,
aksesuarai,
> > padangos, akumas naujas ir pan.). Per penkis metus turbūt nebuvo
mėnesio,
> > kad nereikėtų rašytis į priėmimą į VEHO, ir tik pasibaigus lizingui
kažkaip
> > įvyko stebuklas, kad visus 2011m. nereikėjo į servisą apart eilinio
> > aptarnavimo ty tepalai ir tt. Iš kitos puės galiu pasakyt, kad nebuvo
tokio
> > gedimo dėl kurio nebūčiau galėjęs tuo momentu važiuot su juo, bet
gedimus
> > vistiek tekdavo tvarkyt (pvz hidraulikos siurblys nuduso praėjus
mėnesiui
> > kai pasibaigė 3m garantija, jo kaina 2,4K, nors pavyko išsiderėt už 30%,
> > dėl
> > autopiloto nustojo veikt greičio apribojimo funkcija - teko keist
pedalą,
> > kaina apie 1k, vairuotojo sėdynės šildymas nusprogo paeiliui abi dalys,
> > vieną keitė nauja - 1,5K, o kai nusprogo sėdimoji dalis, suremontavo už
300
> > be keitimo). Kalbant apie dyzelio sąnaudas, tai man gaunasi maždaug 1L
> > daugiau nei deklaruojamos, asmeniškai man dyzeliuko galios pakanka, nors
> > lyginant su 3l aišku ne taip smagiai važiuoja. Šitų mašinų nuvertėjimas
> > nesvietnas lyginant su passatu, bet apibendrindamas galiu pasakyt, kad
kai
> > teks keist - vargu ar žiūrėsiu į kitą gamintoją :) Nu čia jau diagnozė
> > aišku, bet yra kaip yra ...
> >
> > "andriuis76" <levas@takas.lt> wrote in message
> > news:j6gt4g$j41$1@trimpas.omnitel.net...
> >>
> >>
> >> Sveiki, ieškausi pirkti automobilo. Išoriškai man visai gražūs
> >> citroen C5 najesnio modelio ~2005m. sedanai. Gal galetumėt daugmaž
> > pasakyti
> >> jų +/-, į ką atkreipt dėmesį
> >> renkantis auto. Galvoju ieškotis arba su dyzeliniu varikliu, arba
statyt
> >> dujas. Kokios jų kuro
> >> sąnaudos? O gal žinot, kas
> >> parduoda tokią gero stovio auto? Ar geriau apeiti tokius, ir ieskoktis
> >> pvz
> >> pasata koki?
> >>
> >>
> >>
> >>
> >
>