Tema: Re: China/Taiwan bamperiai?
Autorius: Mikrobas
Data: 2011-09-29 20:01:38
Man originalus galinis "sugedo" po smulkios avarijos kieme, kai nunese visa
kampa.
Po klyjavimu nuejo siules nuo vasaros karscio ir po to ziema per salcius del
prisikaupusio sniego visai subyrejo...
Dabar stovi irgi originalus, kol kas skilimu nera.

Priekinis per kita ivyki nukentejo, tai po ilgu ieskojimu radau
taiwanietiska, po to kazkaip beveik iskarto radau originalu uz priimtina
kaina, tai uzsidejau originalu o taivanietiskas liko.