Tema: Re: Baudejas 2
Autorius: Techno
Data: 2011-09-26 20:22:22
Kam dubliuoti tai, ką matai per salone esantį veidrodį ?
Aš šoninius reguliuoju taip, kad norint pamatyt automobilio šoną - reikia
galvą kelis cm palenkti, atitinkamai į vieną ar į kitą pusę, tai nelabai ir
lieka ten akla zona, nes kai iš veidrodėlio dingsta kito automobilio
paskuigalis, tai jau jo priekis matomas per šoninį langą.
O kai atsisėdi pas kitus, tai toks vaizdas, kad veidrodėlių jiems reikia tik
automobilio statymui atbulam.