Tema: Re: Apie passat B6
Autorius: Neidomus darbe
Data: 2011-09-23 13:49:39
Del alyvos negaliu pasakyti, masina visa laika priziureta Kaune Jutoje, jie
alyva ir pyle. Jei jie sumaklino tai gal...
O bent pas mane tai labai rudija bagazines dangtis, ypac aplink lempas ir
numerio apsvietimo lemputes. Ir siaip matosi, kad masina nudazyta paprastai,
kur tik ibrezimas ten rudys..
O komforto man labai truksta playginus su seimoje eksloatuojamu 2000 metu
Volvo V70... Nezinau gal as jau isponejes, bet noris kad butu normali klima,
o ne paprastas kondicionierius, norisi tempomato, geresnes medziagos
sedyniu, nes sitos labai jau teplios, minkstesnio plastiko salone ir pan...

"Vitas"  parašė naujienų news:j5hna2$l99$1@trimpas.omnitel.net...

rūdyja passatas???? shit
o komforto mažoka, tai lyginant su kuo? kaip pvz su B5?