Tema: Re: Tepaliuks
Autorius: rl
Data: 2011-09-22 13:25:49
Nu tai eini ir skaitai http://en.wikipedia.org/wiki/Synthetic_oil

Grubiai sintetiniai tepalai buna daromi is Polyalphaolefin (PAO) bazes,
Synthetic esters bazes arba Hydrocracked bazes.

Is PAO daromi tikrieji sintetiniai tepalai (dazniausiai buna 0Wxx
klampumo), kiti yra "the best of which perform much like
polyalphaolefin", kurie kai kurios salyse net negali buti vadinami
sintetiniais.

Siaip konkreciu gamintoju tepalu sudetis slepiama, nors buvau rades rusu
saita, kur jie yra surinke dalies brandiniu tepalu sudeties doc'us...