Tema: Re: Pegeut 406 coupe
Autorius: VNO
Data: 2011-09-21 17:33:56
nu ne mano auto buvo, bet virs 12 tikrai.
esme, akd ryjo gerai, o nevaziavo.
bet zmogui labai patiko auto, tai pakeite i ta galingesnivarianta.
ten ryjo dar daugiau, bet bent jau vaziavo.

zodziu manau tau reiktu rasti toki auto ir psivazineti su juo, nes cia Pezho.
ir galu gale irvertink dar ir konkurentus.

nes 2 litru bmw ir mb vaziuos tikrai geriau.
ir pasirinkimas yra didesnis ir komplektacija.

VNO

"=G=" <gg@gg.gg> wrote in message news:j5cqbn$pji$1@trimpas.omnitel.net...
Kiek yra daug?