Tema: Re: Paburkim
Autorius: ramunas
Data: 2011-09-20 11:52:19
as priburciau taip: kol masina stovi tai pro trukusia gilze (gal per
tarpine, arba per trukusia galva)pamazu priteka i cilindra, todel uzvedus
kol issivalo cilindras nuo vandens masina dumija ir blogai dirba ... tada
jau issilygina darbas. kadangi skyscio patenka mazhai tai vaziuojant nieko
nesijaucia... gali viena diena baigtis taip, kad gausi hidro smugi. jei
daugiau prilases skyscio....