Tema: Re: Del TA nesamoniu
Autorius: booraz
Data: 2011-09-20 23:15:35
Jei nedauzta auto, tai ka tu ten reguliuosi?
Cia juk ne namo sienos, kad ziema vienaip, vasara kitaip stovi...

Isimintinas man buvo atvejis, kad variau kauno jutoje naujos auto TA,
esme, kad ji buvo registruota kazkaip uzsienyje, paskui lietuvoje, tai
teko praeiti TA. Zmogus is jutos palindo po auto, sako, kad cia viskas
nauja, sako kiek prabegus, sakau ~40km, sakau katik is salono
atvaziavau. Paskui priejo prie sviesu. Kaip tik pries tai lauke lijo,
buvo auto aplytas. Jiems blogai rode, sako reikia susireguliuoti, bet
sakau gi nauja auto, ka cia bereguliuoti, nu tai tipo neatitinka Euro
standartu sako. Pakviete dar keleta ekspertu, vienas nuvale lasus nuo
lempu kazkaip netycia ir tada patikrino viskas gerai, svietimas liuks.
Tai va atkreipkite demesi, kad lempos butu sausos varant TA.

--
booraz
2011.09.20 22:14:46