Tema: Re: patruliu baudos
Autorius: Nords
Data: 2011-09-20 21:29:39
Pries pora dienu uzmiesti sustabde,virsita buvo apie 40 km/h.Bande is
pradziu kabintis kad kalbejau telefonu vaziuodamas,paskui bande klausineti
ant kiek vaziavau.Finale neturedamas prie ko prisikabinti paprase atidaryti
bagazine,ka irgi atsisakiau padaryti. Sugaista laiko buvo apie 15 min. ir
issiskyrem,as taip ir likau nesuprates ko mane stabde.