Tema: Re: suvis is dusliarkes
Autorius: eex
Data: 2011-09-19 09:14:05
kas idomiausia, kad ant laisvu gazuojant niekas nesnypcia, sukiai tvarkingai
iki raudonos atzymos kyla. ir ikalus D, pradzioj traukia normliai, tik imeta
antra saiba ir vsio, vibracija eina per visa masina, ir snypscia.

"LabaiNeSpauda"  parašė naujienų news:j56l98$9fu$1@trimpas.omnitel.net...

Jei nera galios, imho, traukia ora po srauto matuokles. Ieskok kur kas
snypscia.
Manau atrasi. Gal tiesiog slanga nupute.