Tema: Re: Kas galejo pagalvoti :)
Autorius: ejs
Data: 2011-09-18 23:42:50
2011.09.18 23:12, cD-r0m rašė:
> Bet yra dar vienas niuansas - pagrindinė miesto dalis - maždaug lyguma..
> Pas mus į kokį narbuto kalną ar ukmergės gatvę kas antras dviratininkas
> dvirati stumia, arba nevažiuoja su juo, nes atgal grįžt į tokį kalną
> važiuot reik..

o tai tik todėl, kad didžioji dauguma demonstruoja dviratį kaip
pižonišką transporto priemonę. Jie atseit "ne tokie" kaip tie durneliai
skarbonkėse. Bet kai reikia parodyti per laiką įtreniruotus kojų
raumenukus, paaiškėja kad nelabai yra ką rodyti.

2 priežastys: kadaise gyvenau ties Vilniaus Licėjum, kontora - Metalo
g., ties ex Narbutu ir KO. Tiesioginio transporto nėra, persėdinėti
nusibosta per žiemą, taip kad nuo ~pusę metų važinėjau dviračiu.
Kalvarijų - Vilniaus - Vokiečių - Aušros Vartų - Liepkalnio - Pelesos -
Dariaus ir Girėno - Geologų - Metalo g. Prakaituotas būdavau tik pirmus
kartus, kol atiderinau aprangą. Ir nei vienoje iš maršruto atkarpų, nei
važiuojant į priekį, nei atgal, dviračio nereikėjo stumti. Dviratis beje
- El Čypo, Baltic-Vairas gamybos Panther.

2 priežastis: būnant Dolomituose, teko praleisti kasmetinių dviračių
lenktynių dalyvius. Važiuojant "Via Dolomiti", jei kam įdomu. Ten, kur
negali įsijungti aukštesnės nei 2 pavaros ir laikai vairą, kad jo
nepamestum posūkyje, JIE lenktyniauja. Ir ne 20km, o 100-150km atstumu
per dieną.

> Nu ir palikus dvirati ne itin stebimoj vietoj nuskabo net
> atšvaitus nuo stipinų pacukai..

Čia yra 2 požiūriai: pesimistiškas ir optimistiškas. Aš manau kad pas
mus gerai - blogai paliktą dviratį gali rasti su beveik visom dalim.

--
ejs