Tema: Re: valytuvų gumos
Autorius: Nitro
Data: 2011-09-18 10:52:33
pirkau kazkada gumas is wurth, kolega pirko - nepasiteisino visiskai...

"Fla"  wrote in message news:j50d0a$8up$1@trimpas.omnitel.net...

On 2011.09.16 15:04, Yvl wrote:
> www.wurth.lt

kns buvau uzejes priesh keleta men. gumyciu klausimais.
su salyga kad bosch'o gumu nebepavyko rast zherutyje.
paziurejau kad ne nesupakuotos, belenkaip lentynoj nudrebtos,
bichas ten man jas rodydamas velgi belenkaip chiupineja ir
tampo.. kaina - kaip uz geras.. pabandziau primest, kaip po
visokiu deformaciju valys ant valytuvo uzhdetos, ir nuvariau
normaliai supakuotu papigiaisku ish senuku uz 10x pigiau pajamt.
po poros menesiu naudojimo jau norisi keisti. bet kadangi kainavo
kapeikas - negaila.