Tema: Re: Mercedess E-class nuo 2004 karavanas - i ka kreipti demesi
Autorius: VNS
Data: 2011-09-13 10:40:03
itariu jo. Ten kazhkokie apipelije Lagunos kontaktai tikrai nublanksta, 
pries MB pavaru dezes ausinima ar kiaura kolektoriu...

"Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message 
news:j4n180$r21$1@trimpas.omnitel.net...
> tai kad ta lagunai iki merso dar toli :D
>
>
> "VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message 
> news:j4n0u2$qf2$1@trimpas.omnitel.net...
>> kraupu skaityt, rasho kaip apie kokia Laguna
>>
>> "DPi" <info@astela.lt> wrote in message 
>> news:j4n0m9$q0j$1@trimpas.omnitel.net...
>>> ooo zmogus profesionaliai aprase!!!
>>>
>>> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message 
>>> news:j4n0hk$plf$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Papostinsiu esquires atsakyma i mano klausima ta pacia tema kiek seniau 
>>>> (tikiuosi autorius nesupyks):
>>>>
>>>> siaip rekomenduojama orientuotis i 2005+, bet realiai ka nusipirksi, ta 
>>>> ir
>>>> turesi. momentai:
>>>>
>>>> 1. iki 2005 vidurio priekine pakaba su "kaskajaus kompleksu", tobish
>>>> amortiku eiga neadekvati, del ko ir dirba kreivai, ir patikimumas so 
>>>> so.
>>>> neaktualu vazinejant gerais keliais, bet jei zadi nulipti ant zvyrkelio 
>>>> arba
>>>> trintis po miesta ne paciomis geriausiomis gatvemis, tada verta 
>>>> atkreipti
>>>> demesi.
>>>>
>>>> 2. sbc (sensotronic brake control) viena koja slubas, progresyvus, bet
>>>> noretusi, kad dar ir veiktu. buvo atsaukimas, keite chaliavai 
>>>> (keiciamas
>>>> budavo pavaru dezes selektorius), bet 2005 metais is viso iseme ir 
>>>> veliau
>>>> nebemontavo.
>>>>
>>>> 3. radiatoriai - dezes kanalo nesandarumas, del ko ausinimo skystis
>>>> patekdavo i dezes alyva su visomis pasekmemis. atsaukimas, nemokamas
>>>> radiatoriaus keitimas, pakeisti radiatoriai zymimi baltu plastikiniu 
>>>> tasku.
>>>> pakeitus problema nesikartoja.
>>>>
>>>> 4. korozija kaip ir nera dazna problema (ypac 2005+), bet jei pirksi is
>>>> kokios svedijos, tai ten juk net aliuminines wawdi rudija
>>>>
>>>> 5. airmatic'as yra smagu, bet viskas devisi, o sugadintas airmaticas 
>>>> jau
>>>> brangu. nors www.mbforumas.lt visai nesenai zmones rase dvi geras 
>>>> naujienas:
>>>> 1) silberauto airmaticus jau gali patikrinti (anksciau tikrino ant
>>>> iprastinio stendo = patikrindavo tik del patikrinimo), 2) airmaticu 
>>>> remontas
>>>> atpiges, nes technologija jau valde restauratoriai. del konkreciu 
>>>> kontaktu
>>>> reikia kreiptis cia:
>>>> http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=36&id=145568
>>>>
>>>> 6. o ka komplektacijos? mercedes dar naudoja sena gera buda, kai 
>>>> uzsisakyti
>>>> galima bet ka  zinoma, perkant avantgarda sansu rasti gera 
>>>> komplektacija
>>>> jame daugiau. demesio, paprastai komplektacija randama pagal vin'a, 
>>>> nuoroda
>>>> yra cia:
>>>> http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=11&id=82058&limit=10&limitstart=220#138388 ,
>>>> labai komplikuotais atvejais galima klausti forume, bet atsakymas nera
>>>> savaime suprantamas, nes desifruotojus uzkniso uz sia nemokama paslauga
>>>> susilaukti ivairiausiu priekaistu. del aukscio - avantgardai zemesni 
>>>> apie 25
>>>> mm (tiksliai nepamenu kiek) ir kiek kietesni.
>>>>
>>>> jei ziuri i 3.2, tai 2.1 net nesiulau, nors nesiplesant ju pilnai 
>>>> uztenka
>>>> (kaip ne kaip 360 ir 400Nm pas 200cdi ir 220cdi atitinkamai). is 
>>>> galingesniu
>>>> dyzeliniu varikliu labai sekmingas 2.7 (270cdi), jaegermeisteris turejo 
>>>> toki
>>>> visiskai nauja, tai pamenu, kad plente i 5.0 tilpdavo nuo pat pirmu
>>>> kilometru. is tu varikliu, kurie vadinami "milijoniniais".
>>>>
>>>> 3.0 V6 dyzelis naujesnis (2006 ir veliau, is pradziu modeliai 280cdi ir
>>>> 320cdi, veliau 300cdi ir 350cdi), bet turi toki nemalonuma, kaip 
>>>> megstantis
>>>> sutrukineti ismetimo kolektorius, ko pasekoje neremontuojamai nuzudoma
>>>> turba. padauzius kokiu nors kietu daiktu abu kolektoriai turetu 
>>>> skambeti be
>>>> jokiu pasaliniu garsu. daugiau brangesniu defektu kol kas dar 
>>>> neislindo.
>>>>
>>>> dinaminemis charakteristikomis labai geras variklis yra 4.0, vaziuojant 
>>>> toks
>>>> ispudis, kad galia jame niekada nesibaigia (ir tik 14 ltr. mieste), 
>>>> bet...
>>>> toks subtilus momentas, kad ilga laika sis variklis buvo laikomas
>>>> nenuspejamu, nes islysdavo bjaurus sutrikimai a la galios praradimas,
>>>> nestabilus darbas ir pan., o mercedes niekaip negalejo nustatyti ir
>>>> pasalinti priezasties. todel remontavo kas kaip mokejo ir kaip galejo. 
>>>> dabar
>>>> priezastys zinomos ir gydomos paprastais budais, bet yra didelis sansas
>>>> uzsirauti ant netinkamai gydyto variklio. kitos problemos (ausinimo
>>>> siurblys, velenu stumdymas, gilzes) retesnes. zodziu 4.0 priskiriamas
>>>> "rizikingiems" varikliams, bet vairavimo pojuciai fantastiski (tiesa 
>>>> w211 su
>>>> juo vairuoti neteko, bet nemanau, kad silpniau uz 220).
>>>>
>>>> pasiskaitymui kruva linku yra cia
>>>> http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=57&id=123089#123093 .
>>>> aisku ten irgi nemenkai gyvenimo budo temu, bet neziurint to, yra ir
>>>> naudingos medziagos.
>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>
>