Tema: Re: zalos issireikalavimas is nedrausto eismo ivykio kaltininko
Autorius: audrius
Data: 2011-09-12 18:22:04
sukau i kaire, i mano automobilio priekini _vairuotojo puses_ sparna isipaise dviratininkas, ir nuskrido per kapota
kelias po 1 eismo juosta kiekviena kryptim, jis vaziavo priespriesine kelio juosta, man gali uzkabint nebent del to, kad turejau pamatyt sukant ir t.t.
veiksmo laikas: naktis, apsviesta gatve, senamiestis, jokiu ji lengvinanciu aplinkybiu nera: nei atsvaitu, nei liemenes, nei salmo, sviesu, be to ju buvo keli, tai jie vaziavo kazkaip susiglaude ir 2 ar tai 3 prashoko pro prieki, vienas - ne
vaziavo priesinga kelio puse, jei ir dare lenkimo manevra - as neturejau sansu pamatyt, ju greitis buvo nechujovas, pagal smugio stipruma pakirtau taip, kad kretinines mases nebereiks kuri laika, gal 25-40kmh, ten nuokalne siokia tokia
o del abipuses, jei netycia bandys uzlauzt, kad nerodziau posukio (posuki is tiesu rodziau, ant tos vietos kabo burbulas su kamera, tai jei nufilmavo - viskas greit paaiskes)
iskvieciau greitaja ir policija pats, pripuciau 0,00, gal kraujas narkologiniam ir bus koki 0,05, nes ta diena max 1/4L alaus buvau geres pries pora-trejeta val