Tema: Re: Kur pilates kura?
Autorius: VNO
Data: 2011-09-12 17:41:52
nu ir?
kiek matau kalba pereina i plotme "o man atrodo".

butu gerai pamatyti kiek kilovatvalanda kainuoja ir tokiu bajeriu.
as supratu ten skandinavai stato gamyklas salia lentpjuviu ir daro spirita is medzio atlieku.

o kai ptu sau isivaizduoji nuo laiku surinkima siaudu ar dar kazka tokio?
ar teko matyti tokia gamyba kur nors planetoje?
mes gi ne Brazilija vis gi.

VNO