Tema: Re: Suformuluosiu klausima siek tiek kitaip
Autorius: Altazaras
Data: 2011-09-12 16:36:47
pas mane variantas siek tiek kitoks - ka tik uzgesintas praktiskai visada uzsives, tikimybe kad ne - daug mazesne nei pastovejus
daugumoje neuzsiveda kai ilgokai pastovi ir variklis praausta, ir tC rodykle priarteja prie melynos padalos - tada jau tikimybe kad neuzsives ~90%

bet tavo paminetas varinatas aisku imanomas, juolab dar ankstesnis savininkas minejo kad pakeistas kuro siurblys - galbut kazkas ne taip padaryta/nedadaryta