Tema: Re: Ar yra kas nors suprantantis apie bmw E34 M50 varikli?
Autorius: Altazaras
Data: 2011-09-12 13:45:08
tavo atveju pirmiausia pakeisciau kuro rele, jei dar to nepadarei.

man diagnozuoti yra sunkiau, nes nesiveda nevisalaik, bet tikimybe kad vesis ar ne 50/50
ijunges degima bandziau laikyti - ijungi, palaikai 4 sek, isjungi - ir taip 3 kartus pries vedant - 0 rezultatu - lygiai taip pat sekmingai jei jau nesiveda tai nesiveda. Kuro rele keiciau, beda tikrai ne joje. Jei butu purkstukas koks leidziantis ar blogas tas atbulinis voztuvas siurblyje - argi nesukiltu spaudimas triskart pries tai ijungiant degima ir kai siurblys pripumpuoja.....kas pasakys? Px - pakeisim,tik ar bus naudos???

Meistrai niekas nieko pasakyt negali - tik vis beprasmiskai keiciam geras detales gerom ir absoliuciai  jokio progreso...

Nebutu automatas - nusipirkciau atsargai pora lisnu starteriu ir keisciau atejus laikui, viena gi jau pakeiciau. Bet dabar kai starter kaput pasidaro - nei uzstumsi nei pabuksyruosi - vezimelis tiktai.. :-(