Tema: Re: Klausimas apie DRL
Autorius: Edvinas
Data: 2011-09-11 21:10:03
2011-09-09 16:03, zhegonskas rašė:
> biski papjauscius sparnus galima bandyti isideti lempas nuo a4 naujos
> (nuo angliskos pigiai galima gauti).
>

> nes tos aftermarketines tai sucks ir jos negalioja, vistiek nafik tas
> lempas reikia jungt diena...
>

> beje, pasirasyk sita, palaikyk visuomenine iniciatyva..
>

> http://www.peticijos.lt/visos/1624

Gera inciatyva, bet su lietuvių sąmoningumo lygiu nieko nesigaus. Aš
pamenu, kad tais laikais, kai balandžio 1 - lapkričio 1 reikėjo trumpas
šviesas įsijungti tada kai lyja ir blogas matomumas (tipo rūkas), tai
darydavo gal kas penktas vairuotojas. Kai pasidarė privaloma su
šviesomis važinėti nuolat, jas įsijungė visi...

Aš pasielgiau ne visai pagal įstatymus/reglementus: vienas žmogus
sukonfigūravo mašinos šviesas kaip DRL, skirtas JAV: dega ilgos
ketvirtadaliu galingumo.