Tema: Re: Q: duju kvapelis
Autorius: pjezo
Data: 2011-09-11 11:34:45
kokiu skambinai- nzn.
tas kuri tau daviau- cia jo darbinis, buna ijungtas tik darbo metu, jei nedirba/atostogauja- jis ji isjungia, kitaip ramybes zmogus neturetu niekada -  va ir tu, skambineji sestadieni:) asmeninis jo nr telieka asmeniniu...

dirba jis I-V, tad sestadieni jo nerasi, bandyk rytoj, nuo kokios 10 val :)

ir dar.
yra toks www.setaltas.lt paieskok pas juos, nes tarkim rodo kad turi ta tavo Genus remkomplekta
http://setaltas.lt/goods/search,1/
tam paciam setalte paskambinus/ar nuvaziavus- tau pasakytu  tinka tavajam 5m senumo genus tas rem komplektas ar ne.