Tema: Re: ziemines padangos
Autorius: |===>
Data: 2011-09-08 18:02:53
"svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in
news:j4ail1$9dv$1@trimpas.omnitel.net:

> priklauso nuo tavo kvalifikacijos, as pvz tik kelias ziemas savo
> gyvenime vazinejau apskritai su zieminem, sunkeliais ar giliu sniegu
> nevazinejant nelabai ju reikia, kelias dienas per ziema tenka kiek
> atsargiau vazinet ir tiek. sipuotos padangos gali but netiketai
> slidzios ant sauso asfalto, kai to nesitiki.

kvalifikacijos ~0, ziema ant sniego kartodrome esu kazkada isitrynes i top
5 (is 20 or so), bet laimejes, bijau, kad ne.

o su masina man ziema baisu vazineti del afigienai ilgo stabdymo kelio, per
ziema tikrai ne karta pasitaiko, kad vaziuoju leciau nei leidzia ket, nes
greiciau atrodo nesaugu

iki siol neteko vaziuoti su padangomis be sipu, su kuriomis jausciausi
saugiai, bet technologijos tobuleja, paskutines ziemines pirkau hakka 4
(berods), sia ziema greiciausiai vel teks buti lietuvoj, tai ir galvoju ar
uzteks zieminiu padangu, ar nusipirkti koki dideli ir pigu 4x4, su kuriuo
butu negaila suduzti, pvz. toki:

http://auto.plius.lt/skelbimas/lengvieji-automobiliai/toyota-hilux/id-
1697044

tik neaisku ar su tom A/T kiek nors vaziuojasi per leda

--
Vinis